Miksi valita meidät?

Tarjoamme palvelevaa ja asiantuntevaa isännöintiä ja olemme keskittyneet ratkaisemaan taloyhtiöiden keskeisimpiä haasteita.

1 Huolehdimme ammattitaidolla korjaushankkeista

Realia Isännöinnillä on pitkä, yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja erilaisten saneeraus- ja korjaushankkeiden läpiviennistä. Käytettävissänne on joukko osaavia teknisiä isännöitsijöitä, joilla on mittava kokemus esimerkiksi putki- ja julkisivuremonteista.

Koulutamme henkilökuntaamme säännöllisesti, jotta olemme perillä alan viimeisimmistä vaatimuksista. Realia Isännöinnin kautta käytettävissänne ovat myös taloyhtiöiden asioihin perehtyneet lakimiehet, jotka osaavat auttaa erilaisissa juridisissa kysymyksissä.

2 Pidämme taloyhtiönne kustannukset kurissa

Asiakkaanamme saat enemmän ostovoimaa taloyhtiösi palveluhankintojen tueksi. Olemme kilpailuttaneet valmiiksi luotettavat ja kustannustehokkaat palveluntuottajat muun muassa korjaushankkeisiin, jätehuoltoon tai vaikkapa siivouspalveluihin.  Asiakkaidemme käytössä on laaja ja laadukas kumppaniverkosto, joka tuo taloyhtiöille selkeitä kustannussäästöjä. Kaikki asiakastaloyhtiömme hyötyvät tehokkaasta ja läpinäkyvästä palvelujen ja tuotteiden hankintaprosessistamme.

3 Pidämme taloyhtiönne hallituksen, osakkaat ja asukkaat ajan tasalla

Huolehdimme hallitusten jäsenten asiantuntijuuden syventämisestä asunto-osakeyhtiölain ja muiden lakisääteisten velvoitteiden hoitoon. Tarjoamme asiakkaillemme myös työkaluja tehokkaaseen hallitustyöskentelyyn ja toimivaan yhteistyöhön isännöitsijän kanssa. Lisäksi viestimme aktiivisesti ajankohtaisista asioista sähköisen Majakka-palvelukanavamme sekä uutiskirjeiden ja asukastiedotteiden kautta. Järjestämme myös vuosittain asiakastilaisuuksia ympäri Suomen. Näissä hallitusten jäsenet saavat ajankohtaista tietoa asumisesta sekä Realia Isännöinnin että yhteistyökumppaneidemme asiantuntijoilta.

Mittaamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja  kehitämme tämän pohjalta toimintaamme. Suositteluindeksimme on noussut 30 yksikköä systemaattisen asiakastyytyväisyyden mittamisen ja toiminnan kehittämisen seurauksena vuoden 2014 alusta

4 Enemmän kokemusta taloyhtiönne käyttöön

Isännöinnin vaatimustaso nousee jatkuvasti ja hallitusten käsiteltäväksi tulee yhä laajempia kokonaisuuksia. Asiantuntijamme sekä kumppanimme toimivat tietolähteinä sekä taloyhtiön päätöksenteon tukena.  Olemme joko itse tai laajan kumppaniverkostomme avulla tehneet monista taloyhtiöiden tarvitsemista palveluista, kuten turvallisuuspalveluista, taloyhtiön pitkän tähtäimen strategian suunnittelusta, taloushallintopalveluista valmiita tuotteita, jolloin eri vaihtoehtojen vertailu ja valintojen tekeminen helpottuu huomattavasti. 

5 Hyvää isännöintipalvelua aina saatavilla kellon ympäri

Realia Isännöinnin sähköinen Majakka-palvelu- ja viestintäkanavamme on asiakkaidemme käytössä milloin ja missä tahansa. Sieltä löytyvät esimerkiksi kokouspöytäkirjat, huoltokirjat, energiakulutuslukemat sekä talousraportit. Palvelun kautta hallituksen ja isännöitsijän jatkuva yhteydenpito helpottuu entisestään ja päivittäisten asumiseen liittyvien asioiden hoitaminen onnistuu kellon ympäri. Lisäksi hyödynnämme Majakka-palvelua ajankohtaisista asiasta tiedottamiseen.

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeintä:

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!