Näin ratkaisemme taloyhtiöiden lähiaikojen suurimmat haasteet

Vaatimusten kasvaessa taloyhtiöiden toimintakenttä on entistä haasteellisempi, ja yhä harvempi taloyhtiö pärjää enää ilman ammattimaista isännöintiä. Realia Isännöinti on keskittynyt ratkaisemaan taloyhtiöiden suurimpia haasteita seuraavasti:

Suuret peruskorjaukset ja nousevat asumiskustannukset

Realia Isännöinti on osa Realia Groupia, joten hyödynnettävissämme on noin 1 300 asumisen ja kiinteistöjen asiantuntijaa. Palveluksessamme työskentelevät mm. alan kokeneimmat lakimiehet sekä joukko päteviä teknisiä isännöitsijöitä, joiden tietotaito on käytettävissä haasteellisemmissa hankkeissa, kuten putkiremontti tai julkisivuremontti.  Lisäksi koulutamme henkilökuntaamme säännöllisesti, jotta he ovat perillä alan viimeisimmistä vaatimuksista.

4 500 asiakastaloyhtiötämme tekee vuosittain noin 300 miljoonan euron edestä tuote- ja palveluhankintoja, joista suuren osan olemme kilpailuttaneet asiakkaidemme puolesta. Asiakkaidemme käytössä on Hankintapalveluiden laaja ja laadukas kumppaniverkosto, joka tuo selkeät kustannussäästöt. 

Hallitusten, osakkaiden ja asukkaiden kasvava tiedontarve

Tarjoamme ajankohtaista tietoa taloyhtiöasumisesta mm. oman lehtiliitteen, asukastiedotteiden ja sähköisen Majakka-palvelukanavan kautta. Osana Realia Groupia meillä on käytössämme laaja asumisen tietopankki, ja pystymmekin kertomaan taloyhtiömaailman asioista laaja-alaisesti.

Mittaamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä, ja näiden tarvekartoitusten avulla kehitämme myös viestintäämme. Lisäksi järjestämme vuosittain useita asiakastilaisuuksia ympäri Suomen, joissa hallitusten jäsenet saavat ajankohtaista tietoa asumisesta sekä Realia Isännöinnin että kumppaneidemme huippuasiantuntijoilta. 

Hallitusten käsiteltäväksi tulee yhä laajempia kokonaisuuksia 

Olemme joko itse tai laajan kumppaniverkostomme avulla tehneet monista taloyhtiöiden tarvitsemista palveluista  valmiita tuotteita, jolloin vertailu ja valintojen tekeminen helpottuu huomattavasti. Lisäksi omat asiantuntijamme sekä kumppanimme toimivat tietolähteinä ja päätöksenteon tukena. 

Asiointitarve ei enää katso aikaa eikä paikkaa 

Oma sähköinen Majakka-palvelu- ja viestintäkanavamme on asiakkaidemme käytössä koska ja missä tahansa. Sieltä löytyvät mm. kokouspöytäkirjat, energiakulutuslukemat sekä talousraportit. Lisäksi hyödynnämme Majakka-palvelua ajankohtaisista asiasta tiedottamiseen. 

Mikään ei ole niin tärkeää kuin tyytyväinen asiakas