Isännöintiliitto palkitsi Realia Isännöinnin kunniamaininnalla Isännöintipäivillä Jyväskylässä 15.9.2016

Realia Isännöinti sai Isännöintiliitolta kunniamaininnan keskitetystä asiakaspalvelustaan. Kunniakirjan perusteluissa mainitaan, että toimintatapa varmistaa ammattimaisen ja tavoitettavan asiakaspalvelun.

Realia Isännöinti Oy kehittää liiketoimintaansa pitkäjänteisesti ja ennakoivasti yhteistyössä yhteistyökumppaneidensa kanssa. Yksi kehitystyön konkreettisista tuloksista on pääkaupunkiseudulla käytössä oleva keskitetty asiakaspalvelu, jossa asiakkaiden yhteydenottoihin vastaavat isännöitsijän sijaan asiakaspalvelun ammattilaiset. Asiakaspalveluun tulevat palvelupyynnöt ohjataan eteenpäin huoltoyhtiölle tai isännöitsijälle sen mukaan, kenen osaamista tarvitaan.

Keskitetty asiakaspalvelukeskus on parantanut tavoitettavuutta, asiakaskokemusta sekä palvelun tehokkuutta. Samalla myös isännöitsijän aikaa säästyy varsinaiselle isännöintityölle.

- Uskon että keskitetyllä asiakaspalvelulla on suora vaikutus asiakastyytyväisyyteemme. Tavoitteenamme on isännöintialan paras asiakaskokemus, jonka osa keskitetty asiakaspalvelu on, liiketoimintajohtaja Timo Aarvala Realia Isännöinnistä sanoo.

 

Lue asiakastarinoita tyytyväisistä asiakkaistamme täällä>