Realia Isännöinti ehdolla sekä parhaaksi isännöitsijäksi että isännöintiyritykseksi

Realia Isännöinti on finaalissa ehdolla sekä Vuoden isännöitsijäksi että Vuoden isännöintiyritykseksi Isännöintiliiton 4.–5.9.2014 järjestettävillä Isännöintipäivillä. Tämän vuoden kattoteemaksi on kummassakin kategoriassa nostettu "viestivä isännöitsijä".

Realia Isännöinti on mukana Isännöintipäivillä, jotka järjestetään tänä vuonna 4.–5.9.2014 Helsingin Finlandia-talolla. Tapahtuma on kaksipäiväinen ja se kokoaa yhteen niin kiinteistöalan asiantuntijat, isännöinnin ammattilaiset kuin taloyhtiömaailman edelläkävijät.

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alalla ansioituneita isännöintiyrityksiä, isännöitsijöitä ja isännöintitekoja. Tämän vuoden kattoteemana on ollut "viestivä isännöitsijä". Teemalla on haluttu korostaa viestimisen merkitystä myös isännöintialalla. Realia Isännöinti on päässyt finaaliin kummassakin pääkategoriassa, ja on ehdolla sekä Vuoden 2014 isännöitsijäksi että Vuoden 2014 isännöintiyritykseksi.

Mika Pesonen finaalissa Vuoden isännöitsijäksi ja Kankaanpään toimisto Vuoden isännöintiyritykseksi

Vuoden 2014 isännöitsijä -ehdokkaana on pieksämäkeläinen Mika Pesonen ja Vuoden isännöintiyritykseksi Realia Isännöinnin Kankaanpään toimisto. Realian Kankaanpään toimistolla työskentelee Tuija Ikonen. Vuoden isännöitsijä -kilpailun finaaliin selviytyi seitsemän isännöitsijää, jotka valittiin Isännöintiliiton verkkosivuille saapumien ehdotusten perusteella. Vuoden isännöintiyritys -finalisteja on kolme. Finalistit valittiin haastattelujen ja asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella, ja lopullinen päätös voittajasta tehdään paikan päällä Isännöintipäivillä järjestettävässä paneelikeskustelussa. Molemmat kilpailut ratkeavat torstaina 4.9.2014.

"Asukasviestinnällä on jatkossa suuri merkitys asukasviihtyvyyden, asioiden sujuvuuden ja erityisesti asiakastyytyväisyyden kannalta", sanoo Vuoden isännöitsijäksi ehdolla oleva Mika Pesonen ja toteaa, että taloyhtiöiden varautuminen ja tulevaisuuden valmistelu helpottuu hyvin hoidetulla viestinnällä. "Samalla isännöitsijä voi itse keskittyä paremmin taloyhtiön kehittämiseen ja taloudellisiin asioihin, kun viestintä on alunperin hoidettu kunnolla ja esimerkiksi puhelimitse käytävä keskustelu ja asioiden selvittäminen vähenee", hän huomauttaa.

Kankaanpääläinen Tuija Ikonen huomauttaa, että asukasviestintä on tärkeä osa yrityksen palvelua. "Viestimme aktiivisesti päivittäin. Meillä ja muillakin Realian toimipisteillä on käytössä internet-pohjainen Majakka-järjestelmä, jonka kautta saamme nopeasti ja vaivattomasti yhteyden asukkaisiin. Majakasta löytyy tietoa mm. asumiseen, omaan taloyhtiöön, kokouspöytäkirjoihin sekä energian kulutukseen liittyen", Ikonen kertoo.

Lisätiedot:
Maria Paassola, Brand Manager, Realia Isännöinti, 044-0412730

Isännöintipäivät: www.isannointiliitto.fi/isannointipaivat

Realia Isännöinti on Suomen johtava isännöintialan palveluyritys. Kuulumme Realia Group -konserniin, jossa työskentelee 1 600 kiinteistöalan ammattilaista. Tarjoamme asiakkaillemme suuren yrityksen asiakasedut sekä paikallisesti hyvää ja laadukasta palvelua lähellä asiakasta 60 paikkakunnalla. Asiakkainamme on noin 4 500 taloyhtiötä.