Markkinoiden parhaat taloushallinnon välineet taloyhtiösi käyttöön

Taloushallintopalvelujemme asiakkaina on noin 5 000 asunto-osakeyhtiötä, keskinäistä kiinteistöosakeyhtiötä, kiinteistöosakeyhtiötä ja omistajaorganisaatiota. Realia Isännöinnillä on oma kirjanpitokeskus ja taloushallintopalveluissamme noin 120 taloushallinnon ammattilaista Kuusamossa, Hämeenlinnassa ja Seinäjoella.

1 Tarjoamme kokonaisvaltaista taloushallinnon palvelua

Tarjoamme kaikki taloushallinnon palvelut osto-, vuokra- sekä vastikereskontra- ja myyntireskontrapalveluista tilinpäätöksiin ja johdon raportointiin. Hoidamme ostolaskujen käsittelyn, laskutuksen, maksuliikenteen, myyntisaatavien seurannan, pääkirjanpidon, tilinpäätöksen ja palkkahallinnon sekä laadimme sovitun raporttipaketin ja konserniyhdistelyt.

Asiakkaan kirjanpitoa hoitaa sopimuksessa vahvistettu asiakasvastuullinen kirjanpitäjä ja hänen varahenkilönsä.

2 Markkinoiden parhaat taloushallinnon välineet

Käytämme työssämme alan kehittyneimpiä sovelluksia, jotka on suunniteltu juuri kiinteistöalan taloushallinnon hoitamiseen. Tällaisia työvälineistä ovat muun muassa kiinteistötaloushallinnossa tarvittavat raportoinnit, viranomaisilmoitukset sekä budjetointi liitettynä automatisoituun järjestelmäkokonaisuuteemme. Olemme yhdessä ohjelmistotoimittajiemme kanssa kehittäneet ohjelmistopaketin, joka toimii saumattomasti yhtenä työkaluna, ja järjestelmämme ovat meidän ja asiakkaidemme käytössä ajasta ja paikasta riippumatta.

3 Palvelemme valtakunnallisesti

Sähköinen taloushallinto mahdollistaa, että taloushallintopalvelujen tuottajana voimme olla satojen kilometrien päässä asiakkaasta ja kiinteistöstä. Yhteydenpito asiakkaan ja kirjanpitäjän välillä tapahtuu isännöitsijän välityksellä. 

4 Palvelupakettimme mukautuu tarpeidenne mukaan

Tarjoamme haluamanne taloushallintopalvelukokonaisuuden kuukausihintaan tai suoriteperusteisesti.
Voitte hankkia taloushallintopalvelut meiltä joko itsenäisenä palveluna tai osana isännöinnin kokonaispalvelua.

 

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!